♥ Shopping.

Hejsan alla fina.
Idag har jag varit och shoppat med min syster, hennes pojkvän
+ deras vän. Som jag inte kommer ihåg namnet på? Haha, skäms.
Blev en stor mysig kofta från lindex. En vit halssduk också från lindex
+ en parfym från Kicks. Fy fan, vad jag älskar den parfymen. Luktar så
j*vla gott! Så den skulle helt klart min. Hihi. :) Har haft en väldigt trevlig dag.
Så tack för det syster!! <3 Vicci sov här inatt också, men det blev jävligt trångt denna
natten. Haha, vi sov skarfötters - Asså min nacke när jag vaknade. Usch..
haha AAJ säger jag bara. Hon sa detsamma också, fast hon hade ont i höften.

Så, så ska vi aldrig aldrig sova igen. För oss bästa, hehe. När vi åkte hem
från malmö - som vi shoppade i dag. Åkte vi med musiken på högsta volym.
"So ebba-style". AHAHA. Nej jag ska inte bli som kissie, som säger så hela tiden.
Men det är verkligen JAG, att alltid lyssna på musik -> på högsta volym. Det vet
alla som känner mig. Hihi. :) Hittade även Kenzas kollektion..
OMG älskade den! Skitsnygga ringar. Så kolla in de! 
Men nu ska jag mysa med lite godis framför tv.

Börjar tidigt ikväll. Hehe..
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0