♥ Fredag.

Orkar inte lägga upp fredags-designen
idag. Så det får bli ett "vanligt" inlägg.

Kom hem från skolan vid 3. Helt slut, och bara j*vligt irriterad.
Ligger helt livlös i sängen nu, somnar snart. Hehe. Har precis
ätit också - så nu är man PROPPmätt. Allafal, skoldagen har varit väldigt
trög. Först på morgonen hade vi SO, sen NO där jag var först med att redovisat
ett projekt typ. Var otroligt nervös, skakade när jag skrev på tavlan..
Men som tur var så märkte ingen att jag var nervös. De tyckte att jag hade redovisa
jättebra! Jag bara: äum okej, *puuh* Torkar svetten typ. Haha. Vid 6 kommer Vicci,
stannar här några timmar. Sen imorgon åker jag till henne för att sova över. + hennes
föräldrar ska iväg.. så bi blir hemma själva - med hennes lillebror.

Så det blir en allmänt mysigt helg! Sen nästa vecka, blir det slit och svordomar igen. (Haha)
Ska alldeles strax sätta på en skräckfilm och somna till den. Haha lät lite konstigt, men
det kan jag faktiskt. Lite udda på den fronten. Är sugen på att handla lite godsaker
tills ikväll då hon kommer. Thihi. Typ lite kina-puffar & lösgodis/chips eller något.
Ska höra med papi, Visst är det skönt att det är fredag?? I min värld, är det underbart.
Få kunna sova länge o.s.v - Guuuud! Men nu ska jag krypa ner under täcket och starta
filmen. Så ni får ha det så jätte bra, sötnosar. Så hörs vi senare ikväll, eller imorgon.

Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: mikaela

hejhej ! :P

fin blogg. kolla gärna i min blogg, http://onlymickiz.blogg.se :P

2010-11-05 @ 10:43:01
URL: http://onlymickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0