Hatar förkylning !

Hello guys.

Idag mår jag bajs ! Vaknade vid halv 8, anledningen till det var för att jag hostade
 som en jäkla kärring. Så det blev att jag drog med täcke&kudde till soffan. Och där har jag luggit
nu i några timmar. Enda sen halv 8 imorse, så har jag suttit med uppspärrade ögon framför datan
och kollat på www.anagina.blogg.se - Haha den tjejen har verkligen min humor.

Och det är inte många som har det kan jag säga. Hihi. Bara nattis typ. Syster ringde precis..och undrade hur
jag mådde osv. Ja som jag sa innan - så mår jag B-A-J-S ! Idag är det ju den..6:e och det är imorgon
jag & nattis skulle åka till min syster. Jag är inte 100 % säker på om jag är frisk imorgon. Men jag
ska göra mitt bästa. Det är inte precis så att jag spyr eller något sånt, så det finns egentligen inget som
hindrar mig för att gå imorgon. Förutom förkylningen..hehe.



Lämna mig inte..


Kommentarer
Postat av: moath

ana gina, hon e rolig haha! :D

sv: åh tack ! du får gärna följa mig via bloglovin (:

2010-05-07 @ 08:55:18
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0