Go'natt !

h'eej bloggen !

Just nu sitter jag i min säng och dricker massa mjölk, så att jag får mustasch. Hihi,
håller på och packar som en galning, för imorgon åker jag till Ystad. Som jag har skrivit
nu 40 ggr typ. Kommer sakna bästis, och ida. För Amy & Vicci kommer ju vara med mig där på "lägret".
Vi kommer ha det bäst ! Hoppas jag allafal. (: Äum, ja ville bara säga godnatt och lite så.

Som sagt, dagen har varit ganska stressig och så, men jag klarade det. Utan utbrott, hehe.
Mysigt att släkten släkten var här, saknar alla redan. Har haft kul med broren också, och pumpat
våran nya "favislåt":

http://www.youtube.com/watch?v=Y1gdvfLzUKo&feature=related

Med denna på högsta volym & bas, så finns där bara ett ord att säga.

WOOW ! Älskar det.  
Lovar den låten kommer spelas mkt i Sommar.

Men nu ska jag sova, pooouuws.

/ E.

Saknar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0