Hemma från natassja.

Hejsan bloggen !

Idag är det lördag ! Guud vad härligt. Sitter och tittar på Jersey Shore.
Asså de personerna ska alltid komma i slagsmål. Det är slagsmål
typ.. varje kväll. Jag vet egentligen hur de hamnade där ? Är det bara jag som inte fattar vissa
grejer, vad går ens programmet ut på ? Haha.

Sitter och vräker massa godis.. inte bra ! Men ska gå ut och powerwalka imorgon, har inte ens
ätit middag, hihi. Ska även göra massa läxor imorgon. Det ska jag använda "söndagen" till. :)

VAD HÄNDER HOS ER IMORGON ?

Fick som sagt inte shoppat denna helgen, så det får väl bli nästa. Längtar !
Funderar på om jag ska beställa de kläderna som jag tittade på ur "HM -sommarkatalog" där var faktiskt
jättesöta kläder. Bikinis också.

men nu ska jag ladda datan lite, för batteriet är slut om 30 sekunder !!

pppoooooouuuwss.

/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0