Sunday

 (Min kompis Amy fyller år idag, så säg gärna grattis i en kommentar.)

Grattis bby, hoppas att du får en underbar födelsedag !

God eftermiddag bloggen !

Har precit ätit lunch och sitter just nu i soffan med min bror, och tittar
på "Danger hunters" - chasing tornados. Har ni sett det ?
Har aldrig någonsin sett något "liknande" - asså egentligen.. de är helt knäppa i huvudet.
Deras hobby är att jaga Tornados. Om de inte får se en sån så blir det helt så..cp.
Liksom de riskerar sitt liv, för att kunna göra det. Och de måste också komma typ 1 m
från tornadon , för att de ska filma osv. Förstår ni ? Jag skulle aldrig riskerat mitt liv,

Idag är det "pluggdag" för mig, jag har ju som sagt prov på tisdag.

VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG ? VAD BRUKAR NI GÖRA PÅ SÖNDAGAR ?

Vissa personer har ju sån " ta hand om dig-dag", jag brukar inte ha det bara på söndagar. Jag
har det typ varje dag istället. :) Att man tar hand om sig själv - och gör "behovsaker"
är väldigt viktigt för mig. Annars känner jag mig så ofräsch. Är kanske en liten
perfektionist. Vilket inte är så bra ibland. Längtar tills imorgon, älskar att gå i skolan (ibland) hehe.

Allafal, nu ska jag titta färdigt på Tv. Och sedan plugga lite.  BUHU.. Kommer jag klara mig ?

pooooooouws.

/ E.



- Ett av deras foto på en tornado, så de jagade. -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0