Boogie Boggie.. !

Godmorgon allesammans.  

Som jag skrev igår i bloggen, så var jag hemma på Valborg. Lite långtråkigt kanske.. ?
Men jaja, i dag vet jag inte vad som händer.. Hmm.. vill definitivt inte stannna
hemma och glo. Utan jag vill göra massa ! Har blivit värsta hyperpersonen nu.
Vilket är jobbigt - i mellan åt, allafal. 

Hör kanske med någon kompis senare. :)

VAD HÄNDER HOS ER IDAG/ I HELGEN ?

Jag känner lite bloggotorka idag, så jag tänker såhär. Jag ska inte blogga på några dagar.. för det blir bara tråkigt
om jag sitter här varje dag.. måste komma ut lite osv. :) Förstår ni ?

skriver om några dagar..


Kommentarer
Postat av: ida

du är så fin ebba :)

2010-05-02 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0