20 maj - 2010

Hej darlings !

Sitter just nu i soffan och tittar på Dr. Dolittle 5, inte Top Model denna gången.
Hihi. Har precis varit ute gått en liten kort runda med mina bebisar.. otroligt mysigt ! Kommer nog 
göra detta fler gånger, imed att det är så härligt väder ute. Innan jag ska gå och lägga mig
så ska jag packa 2 väskor. En med sovgrejer i(till imorgon när jag ska till natassja, efter skolan) & en annan med gympakläder i till imorgon. Fy F*n va skönt det är att det är fredag imorgon ! 

Har faktiskt solat lite idag. Blev såklart inte brun.. f*n..men det
blir man aldrig första gången. Tror jag allafal.  Eller så är det bara jag som inte blir det. Hihi. 
Har sett att jag förlorar mer och mer besökare..vilket jag inte gillar. Vad tycker ni att jag ska skriva om,
för att min blogg ska vara intressant/bli intressant ?

Lämna gärna en kommentar, om vad ni tkr. :) 

Men nu ska jag fixa lite grejer, till imorgon. 

Sov så gott, bebisar ! 

/ E. 
 


Kommentarer
Postat av: ida

du är fin som du är! :D

2010-05-22 @ 14:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0