2 inlägget. - O-M-G !

Hej igen, alla läsare.

Tänkte skriva ett andra inlägg nu. Exakt hela dagen har jag suttit framför Tv'n. 
Väldigt skönt, att bara slappa. Ska även ta en skön & lång dusch senare ikväll, längtar !
Har bestämt att jag ska klippa mig snart, måste få bort mina slitna toppar. Ska även passa på att
färga om mitt hår, kanske lite ljusare denna gången. Ska färga det, och lägga
in lite blonda slingor. Kommer bli så mycket fräschare till sommaren. Mmm.. längtar !
Bara ligga på en handuk mitt på stranden och känna sanden glida genom ens fingrar. Höra vågorna komma
komma rusande upp mod sandstranden. Höra barnens och vuxnas skratt. Känna solen värma en kropp
och ansikte. F*ck vad jag längtar alltså. Jag ska bli ännu brunare än vad jag var förra året, det kommer jag nog
bli också, för jag har först hela sommaren på mig - sen så åker jag till Tunisien med nattis. Och där kan jag
jobba på den också. Usch ! L-Ä-N-G-T-A-R som f*n ! Men nog pratat om mig.

Ska ni hitta på något kul i sommar ?

Ska någon av er föressten åka till Tunisien i sommar ? Isåfall om ni ser mig, var inte rädda för att
komma fram och hälsa. :) Varken jag eller nattis är farliga. Bara ifall vi blir arga.. hehe.
Ska även försöka att plugga lite nu i helgen, för att vi har prov på tisdag. Men jag vill ändå
kanske vara med någon kompis. :) Kanske bästis ?
Får se. Har suttit och tittat på Bella&Tyra show - när Kissie var där. Jag menar, what the fuck ? Sikken j*vla
bitch !!!!!!!! Fatta hur taskig hon  var mot Tyra. Jag menar hon känner inte ens henne, och ändå kan hon sitta och
dömma henne ? Hallå... den tjejen har noll koll !?

Titta på det här, så kommer ni någ reagera likadant som jag.

http://nyheter24.se/bella-tyra-show/388231-veckans-gast-kissie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0