Vad för smink ebba använder !

12:53 - 17 mars - 2010

Hej igen !

Haha, det har bara gått typ..20-40 min sedan jag bloggade sist. Kom på att jag aldrig har visat er vad för smink jag använder icon_surprised eller har jag det ? Skitsamma, kan visa er ändå! haha. Okej, som jag har nämt innan, så använder jag inte jag bara foundation..utan jag använder kräm som innehåller brunkräm i (den heter Olay). Den är faktiskt väldigt bra! Första gången jag använde den, så hade jag mkt småfinnar typ, och väldigt torr hud. Inte speciellt najsigt. Men men, efter att jag hade användt den 1 gång, så tog den genast bort allt det som jag rabblade upp nu.

foundation

 <-- så ser den ut, rättså liten. Men värd priset. kostar typ.. 500-600 :-



Som mascara så har jag miljontals, eller kanske inte så många. Men jag har .. så att det räcker, haha. Anldeningen till att jag har så himla många, är för att jag vill ha mkt volym på mina ögonfransar. Så jag använder 6 st. Jag vet vad ni tänker, ueew! vad fjortisaktigt. men det är det verkligen inte! Det ser inte det minsta fult ut, enligt mig. Och det ser mkt finare ut än att ha fejkögonfransar. Det är min åsikt. 3 Här kommer några av de jag använder.

mascara

- skitbra !

- Ger väldigt långa ögonfransar + ger inga klumpar

- även jätte bra!

Sen tar jag även lite ögonskugga, längs övre ögonfransraden + nedre ögonfransraden.

Sen är jag klar!

KISSES TO YOU ALL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker ni om mitt senast inlägg?

Feedback !

2010-03-17 @ 21:49:57
URL: http://zlatnidijamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0