lördag



Hej sötnosar.

Förlåt för dålig uppdatering! Ska bättra mig, lovar. Sitter just nu och packar min älskade gucci-väska, för jag ska sovaöver hos syster inatt. Först ska pappa & jag till granny för hon fyller år, och då kommer typ lite släktingar + min syster och jon. Sen följer jag med de hem.. och sleepar där. Ska se ifall jag kan hitta öronproppar här hemma, kommer ni ihåg hur det gick sist jag sov över där? Det slutade med att jag vaknade upp av att både therese & jon snarkade som f*n! Så jag fick gå upp varannan halvtimme för att jag inte kunde sova. Så denna gången ska jag f*n va förberedd! Mohahhaha! Nej skämta.

Idag har dagen varit ganska lugn, vaknade typ vid.. 9 <-- skit tidigt!  duschade lite senare, kände mig otroligt ofräsch. + Tog bort mitt smink i duschen, somnade med det på igår..f*n fick skit ont i mina ögon imorse. Sen så tog jag på mig mjukis och stack ut med bebis ett tag, hon behövdes rastas. Sen så hamnade jag vid soffan och har satt där i flera timmar. Och nu sitter jag här på mitt rum, med väskan framför mig och ska trycka ner lite kläder + undisar ofc. Har pumpat samma låt typ hela dagen, och det är Rihanna - rude boy -gillar verkligen den nu.

* Allafal nu ska jag fortsätta, + läsa lite på SO'n & tyskan.

KISSES TO YOU ALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0