Gäsp !!!!

23:07 - 31 mars - 2010

Hej på er, sötnosar !

Detta blir mitt sista inlägg för ikväll. Just nu, är jag på
toaletten. Ska alldeles strax ta bort mitt smink.. börjar bli trött
i ögonen. Så det är dags nu ! Hehe. Sitter även och pratar med
Vicci på msn. Alltid lika kul ! Sitter även och lyssnar på musik. Väldigt mysigt,
blir att man sjunger med på vissa meningar.. kanske jag inte skulle berättat ?
 
Joo klart ! Det finns inget jag inte säger till er, sötnosar. Förutom
vissa delar av mitt privatliv. Hehe. Sved den ? Nej.. allafal, idag/ikväll ska jag inte lägga
mig så sent som jag har gjort - nu de senaste dagarna. Inte bra för min kropp.
+ att den måste vänja sig nu, för snart börjar skolan igen. H*lvetes j*vla skit !
Orkar inte.. *suck* Kom på att jag ska spara till en egen 
kamera. För den kameran vi har nu.. suger. Rent bokstavligt, man blir helt vit 
i huvudet. Visserligen är jag ju vit i huvudet, men inte så vit. Hoppas jag..
 

Ska blir super skönt att få sova i sin egen säng inatt, trots att den sängen jag & natassja
har sovit i 2 dagar nu var otroligt skön ! Men ni vet vad jag menar, det är alltid
skönt att få komma hem till sin stora säng. På tal om det, jag måste
skaffa dubbelsäng.. ! Verkligen, den jag har nu är för liten. Får knappt plats. Eller jo det får jag,
men ändå !

*  Men nu ska jag suzza ! Förlorar ju en timmes sömn.. Bajs ! *


puuuuuuuuuuuuuuuuss på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0