Jag älskar dig bästavän ! (L)



Godmorgon på er.

HAR NI SOVIT GOTT ?

Det har jag faktiskt, och det har inte jag gjort på länge. Hehe.  Idag ska jag rida, orkar faktiskt inte.. men måste. Egentligen vill jag bara dra med massa "snaks" till natassja och sitta och kränga. Det är "ebba-stile" haha.  Inte bra ! Ska alldeles strax klä på mig och sminka mig lite, är så blek utan det. Jag vet att jag nämt detta innan i bloggen men..
* Varför känner man sig, så ful utan smink ? T.e.x jag får j*vligt dåligt självförtroende om jag inte använder smink.. känner ni också så ? *

Jag tycker att det är en bra fråga, kan någon av er svara på den ? Har suttit i över timme och fyllt i massa saker som jag vill beställa ur HM-katalogen som jag fick hem för några dagar sen. Efter alla som jag fyllt i, blev totalla summan: 1280 <-- är det mkt, enligt er ? Själv tycker jag att det är okej, för jag tar ju av mitt barnbidrag, men ska kanske dra av lite..  men ska ändå spara lite extra nu innan jag beställer - ifall jag får, såklart. ! Hihi. Men nu ska jag börja sminka mig lite.. ska färga håret i veckan istället, eller så kan jag kanske be natassja ifall hon kan färga det ?

Hmm... kommer säkert på något. :)

Puuss på alla mina söta bloggläsare. !

 
Skönt.. ?

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack detsamma! Jaa jag gillar inte att gå runt utan smink.. isf ska jag vara ensam!

2010-03-29 @ 17:40:04
URL: http://scenbloggen.com/carolines/
Postat av: Pam :)

sv: är tyvärr inte så bra på det :)

2010-03-29 @ 19:08:38
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Queen

åhh kan gå upp i flera tusen om jag börjar bläddra ur den tjocka HM katalogen xD Då vill man ha ALLT haha men det beror väl på hur mkt du spenderar. Själv tycker jag det är lite väl mkt eftersom det finns så mkt annat överallt...

2010-03-29 @ 22:12:12
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv: ja vad har du gjort idag då?

2010-03-29 @ 22:17:35
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0