Tisdag morgon..



Godmorgon på er.

Nu är jag vaken..*gäsp* fattar egentligen inte varför? Men det är jag. HAR NI SOVIT GOTT ? Jag har sovit si & så. Hostat, nyst och massa andra saker. Så nu är jag trött, hehe.   Ska strax upp och göra lite frukost, jag kan inte ens ligga 5 min i sängen utan att bli hungrig. Haha. Så nu har jag satt på ägg i mina lilla "äggmaskin", idag ska jag inte göra så himla mkt. Jag ska leta upp min SO-bok och plugga lite på franska revoltionen <-- stavas det så ?  Hur som helst, det ska jag göra.. sen ska jag tvätta lite av mina kläder som jag kan använda imorgon .. om jag ska gå till skolan. Det är inte så säkert just nu, imed att jag mår bajs ! Längtar tills på fredag, för då ska jag shoppa. Haha. Får 1000 :- av pappa som jag ska spendera. Så efter att jag kommit hem, kan jag fota lite av sakerna. Låter det bra ?

Ni ska bara veta hur jag ser ut nu, helt svullen både på näsa, hals, tunga och läppar. Guud ja, det känns inte så bra. Hoppas all svullnad går ner till imorgon. Vill inte se ut som en jäkla.. äum.. ja! Ni vet vad jag menar. icon_biggrin Ska även försöka att gå ut med bebisarna. Länge sedan sist. Ska ta en riktigt lång runda, för det är verkligen fint väder.

* Har även tittat rundor på www.hm.com och har hittat lite söta saker, lite underkläder, tröjor, linnen, skor, smycke osv. Ska fråga pappa om jag kanske får beställa hem lite av de sakerna. Behöver ju massa andra kläder nu när det börjar bli varmare. Kan ju inte gå runt med massa tjocktröjor, vantar, fodrade skor osv. *

Men nu kallar mathias på mig och säger att vi ska äta. Men vi hörs senare, okej ?

KISSES TO YOU ALL!  <-- cool va ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0