Trött som f*n.

13:43 - 28 mars - 2010

Godmorgon på er.

HAR NI SOVIT GOTT ?

Jag har väl sovit helt okej.. fortfarande trött.. haha. La mig rättså sent igår, klockan blev väl: 1 - halv 2. Väldigt sent, pappa sa precis att idag ska vi städa. Wiho ! Jätter kul.. men det måste man göra ibland. :) Sitter just nu och fyller i en blanket som jag ska skicka in, innan jag ska på prao. Ska bli jätte kul att få praoa bland massa hästar osv. För det är en väldigt stor pation som jag har i mitt liv. + Att bästis ska ju praoa på samma ställe också, tror att vi får ett eget rum där. (Det får nog alla, som ska praoa där)

- Haha, har suttit med detta inlägget i över en timme nu. Så det måste bli klart.. Vad ska jag prata om ? Något fröslag ? -

Hur som helst, så ska jag alldeles strax hoppa in i duschen.. känner mig så ofräsch, nu när jag inte duschade igår. Haha ja, här har ni värsta "duschfreaket". Duschar typ.. varje dag, annars känner jag mig otroligt ofräsch. Nu ska jag sätta på massa musik.. och sedan duscha. Mysigt!

Ska även ringa syster, och fråga ifall de kommer idag. :) Längtar tills jag från en ny färg i håret !

 - SER ni min röda utväxt, på bilden ?

Kommentarer
Postat av: maja

hej :) fin blogg, läs gärna min oxå :)

2010-03-28 @ 19:27:42
URL: http://majacute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0