TORSDAG & PÅ HYPERHUMÖR



Hej svejs bloggen!

Är på ett underbart humör idag, så det inte är sant. Tror ärligtalat att jag har en av de finaste vännerns någonsin. Ställer alltid upp för mig till max. Älskar er så jävla mkt tjejer ! Exakt allting känns bra just nu, inte ovänner med någon av mina nära & kära.Älskar livet ibland, allafal HUR ÄR DET MED ER IDAG ? icon_biggrin Som sagt med mig är det jävligt bra! Imorgon är det ju fredag, och då ska jag till malmö med Vicci-picci. Ska bli skit kul ! + att vi ska sova över idag (torsdag) Wiiiiho! Ska bli så spännande, just nu sitter här jag och väntar på henne..hon skulle kommit hit för typ.. 5 min sen. Börjar få dåligt tålamod nu..hehe. But hey, thats me. Allafal, nu ska jag titta på mitt favoritprogram Ghost whisperer, oj nu kommer vicci.

puss!

- älskar dig mest bästavän, systrar för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0