tandläkare - j*vla skit !

08:05 - 19 mars - 2010

Heej sötnosar !

Är ganska trött nu, imed att jag & vicci stannade uppe tills kl. 12 typ. Haha gud.. hon åkte precis med bussen, och nu undrar säkert ni vad jag gör här då ? Jo, jag ska till tandläkaren, kl. 8.40. F*n vad jag hatar tandläkare, det värsta jag vet. Har alltid haft den fobin, en gång hade jag ett hål i tanden, så höll de ju på där inne..borra & hade sig, så reste jag bara mig och sa - NEJ! sluta! usch... så de fick ju tvinga ner mig i stolen igen. Mathias ska allafal vara med, så han får nog hålla mig i handen. Haha.  Så nu vet ni det,3 

Idag ska ju jag & vicci åka in till malmö och shoppa. Wiiho! Är så spänd, kommer bli skit kul. Visste ni att http://stinalee.se/ bor i malmö ? Vem vet, kanske träffar på henne. Hahah, nej ingen stor risk. Hon som är så känd, visar sig ju inte så bland alla folk. Då skulle hon inte ha något privatliv alls. :)

Men nu ska jag allafal borsta tänderna väldigt noga, hihi.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0