söndag-kväll..


19:51 - 14 mars - 2010

Hej söötnosar !

Blir ett kort inlägg idag. Ni förstår jag mår inte bra just nu, mår skit. Är redigt förkyld. Typsikt..varför just nu ? Men jaja, finns inte så mycket att göra åt det nu. Just nu..ligger jag i sängen och tittar film på min data. Väldigt mysigt, ligger bland massa kuddar i sängen. Finns det något bättre? Hihi. angel06Har pratat ett långt samtal på msn med bästis. Älskar verkligen min bästis, finns ingen bättre kompis än hon. Väldigt glad att hon finns i mitt liv!  Det är ganska tveksamt om jag ska till skolan imorgon, imed att jag mår j*vligt dåligt idag..men får se på morgonen hur jag mår. Längtar tills på fredag när jag ska åka till Entre och shoppa. Får hoppas att jag är frisk då. Kan ju fråga bästis ifall hon också vill följa med ?  Får väl ta och ringa henne lite senare. Maybe.

 ~ Ska fortätta att kolla på filmen nu, och sedan äta någonting. Har inte ätit så mycket på hela dagen. Kanske för att jag vaknade vid typ.. 1. Hehe. Allafal, nu ska jag drömma mig bort, till tunisien. Fy fan va jag längtar, alltså. Vill att det ska vara Augusti nuuuuuu !

KISSES TO YOU ALL!

 

Föreställer mig och nattis ligga där på stranden i snygga solbrillor och bara skrattat åt varandras skämt. Så som vi alltid brukade göra. Längtar, bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0