*Onsdagsmorgon*..

11:51 - 17 mars - 2010

Hej på er alla !

Vaknade typ för en halvtimme sedan, väldigt trött som vanligt. Hoppas jag orkar gå till skolan imorgon, min hosta har börjar bli helt så lös & äcklig nu.. blää! Kanske för mkt information ? blink Haha, okej. Ska alldeles strax fixa frukost, men tänkte först skriva ett litet inlägg till er. Naw..så gulligt av mig. Pappa har även bokat tid hos en frisör, så nu kan jag äntligen klippa mig. Men jag kan inte låta bli att tänka..tänk om det blir för kort ? Tänk om hon är skit dålig ? Eller tänk om..? ja. Som ni ser oroar jag alltid mig, kommer ihåg att alltid när jag var liten så började jag alltid och gråta för jag blev aldrig nöjd med klippningen. Haha, nu vet ni det !


*Tänkte ge alla mina läsa en liten "läsarfråga", vad tycker ni om det ?*

Vad är ni mest nöjd med på er kropp ? Det ska vara en sak i ansiktet och en sak på kroppen. :)

Om jag ska säga en sak i mitt ansikte & en sak på min kropp så är det nog:

i ansiktet: så är det nog mina ögon + ögonfransar, de är otroligt långa.

på kroppen: då är det nog mina ben.. för de är också vältränade, p.g.a att jag rider.


KISSES TO YOU ALL!





Kommentarer
Postat av: Anonym

tGIT DETTA FRÅN BUNNYS BLOGG..HITTA PÅ NÅT EGET

2010-03-21 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0