Onsdag..kväll

22:03 - 10 mars - 2010

Heej bloggen!

Förlåt.. för världens sämta uppdatering. Har haft så mycket saker nu att tänka på, nu den sista tiden. Massa privata saker som jag inte tar upp i bloggen & skolarbete. Idag har jag varit med Vicci, har varit lika kul som vanligt ! Lagade även vår specialare, guud så coola vär är - för att vi kan laga mat blink Haha. Får bli ett väldigt snabbt/kort inlägg ikväll, för jag ska sleppa alldeles strax. Ska bara kolla igenom HK'n, sen är jag good to go. Hur har er dag varit idag ? Jag har haft det väldigt mysigt med bästis iskolan idag. Hon stöttar mig alltid när jag har det som svårast.

* ÄLSKAR DIG , STUMPAN! Du är världens bästa! Litar på dig till 100% *

Venne, vad som händer i helgen. Men troligtvis ska jag & Vicci in till malmö och kolla runt lite på Entre'. Älskar det shoppingcentret! Ska förmodligen handla lite saker som man behöver. T.ex. sminkborttagnigsmedel <-- oj va långt ord! Haha, ja och lite andra saker. Som är nödväniga :) Jaja, allafal.. imorgon är det ju lång dag. *Suck* kommer jag palla tror ni? Haha ja, det måste jag. Venne ifall jag är med någon imorgon, eller jag bara åker hem. Får se.

Men nu ska jag sleepa -- ni vet ögonen, börjar bli dåsiga.. och det är ett tecken på att jag är trött! Hahah, så nu vet ni det.

Puss & Kram.
  
Mmmm.. vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0