Måndag & sjuk.

13:01 - 15 mars - 2010

~ Hej på er.

Är som sagt hemma idag, känner mig inte så värst kry för att gå i skolan och sitta och lyssna på massa lektioner. För då skulle jag vara så koncentrerad, utan jag skulle bara sitta och nysa + må illa hela tiden. Så ja, det är bättre att jag är hemma idag & kanske imorgon. Får se. Just nu ligger jag och kollar på film.. poseidon. Hann inte titta klart igår, imed att jag somnade. Så det får jag göra idag. Det är en riktigt bra film, som jag rekommenderar till alla mina söta bloggläsare. Sitter fan här och bölar, hihi.  Så nu vet ni det. Allafal, även om jag är sjuk så måste jag ändå göra lite "sysslor".

  • städa rummet
  • lägga in mina kläder i tvättmaskinen
  • tvätta mina sminkborstar
  • ta ut massa kläder ur min gucci-väska
  • ta reda på vad vi har i läxa på www.mackleanskolan.se

Det är mina planer inför dagen, VAD SKA NI GÖRA IDAG ? bloggar kanske senare framåt dagen, får se hur det blir. Men men, nu ska jag se klart på filmen! *Ni får ha det så bra så länge!*

KISSES TO YOU ALL!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0