(L)..

15:04 - 23 mars - 2010

Hej sunshines! (testade en ny liten grej här, haha)

HUR MÅR NI IDAG / HUR HAR ER DAG VARIT ?

kom hem för en timme sen, slutade vid 13:40 idag. Otroligt skönt ! Idag ska jag till tandläkaren..j*vla bajs. Hatar att känna de rota och pilla i min mun. Blää!  Allafal, dagen har varit ganska bra. Hade ett oförberett prov idag, i engelska. Kändes inte så svårt, eller kanske lite. För det var ett läxförhör för 9:orna, men men. Har haft väldigt kul med bästis idag, men det är igen nyhet. Haha. Tittar just nu på Extreme home makeover. Blir alltid så j*vla glad när de får sinna nya hus. Sitter här och storbölar i mellan åt, hah kanske jag inte skulle sagt.

* Längtar skit mycket tills på fredag. Är så jäkla laddad, kanske ska ha lockigt hår. Tror ni jag passar i det ? Hmm.. vet faktiskt inte, jag kanske ska ha rakt i stället, som jag alltid brukar ? Ni får hjälpa mig.. ska visa er en bild när jag har lockigt & rakt.. så ni får bestämma ! *

Ska alldeles strax gå och göra lite mat till mig själv, börjar bli hungrig. Sen ska jag bara byta kläder till lite mer bekvämare, behöver ju inte vara så uppklädd för att man ska till tandläkaren. Ellerhur ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0