I am yours now, so now i don't ever have to leave.

21:38 - 28 mars - 2010

Älskar den låten, ligger just nu och myser i sängen med ett glas fanta. Bästa som finns ! Therese & jon kom aldrig, haha kanske åkte vilse ? Nej, det tror jag inte. Kanske åker dit imorgon .. så hon kan färga mitt hår. Aaah guud vad jag längtar tills jag får en ny färg i håret. Är så himla trött på den färgen jag har i håret nu.. hoppas att hon kan fixa det imorgon. Allafal, kan ni gissa vad jag håller på med just nu ? Jag är självklart inne på en shoppingssida.. beroende eller vad. Lite pinsamt faktiskt.  Hihi.

Sitter och lyssnar på samma låt exakt hela tiden. Tröttnar aldrig på den, men jag är helt ärligt ett sånt j*vla freak som aldrig tröttnar på saker. Finns det någon där ute som är likadan ? Haha, så känner jag inte mig så ensam. Hihi.

Nu ringde precis natta så nu ska vi vara imorgon..kanske sticka in till stan. Mysigt ! Länge sedan vi träffades. På lovet så ska jag bara vila + va med massa kompisar. Japp, låter bra. Okej, men nu ska jag dampa med ida på msn. Det är trots allt det enda vi gör när vi skriver till varandra. :) Hahah !

Like it, or leave it.

Puuss till alla mina söta bloggläsare !

Sov gott !


Kommentarer
Postat av: Pam :)

Sv:T ack så mkt! ;d



allt bra med dig?

2010-03-29 @ 09:40:42
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

Åh, fanta hade jag velat ha nu ju!

2010-03-29 @ 12:30:28
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg (:



Gå gärna inte på min blogg och rösta på min bikini! (:

2010-03-29 @ 17:47:06
URL: http://elinium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0