**Hemma från tandläkaren**

17:49 - 23 mars - 2010

Heej igen bloggen !

Kände för att göra ett till inlägg här. Har ju precis varit hos tandläkaren, va skit nervös. Men hur som helst gick det bra. Det är allt jag behöver säga. :) Är sugen på att beställa lite kläder på www.hm.se - även om jag köpte kläder osv i lördags förra veckan. Är sugen på att köpa lite nya saker nu imed att våren börjar komma tillbaka  WIHO! Säger jag bara, älskar våren.. för nu kan jag äntligen inviga min skinnjacka. Älskar den saken, skit fin. Men skit dyr. Kostade typ.. 1 600 :-..kan egentligen inte fatta att jag fick en sån dyr jacka. Är så j*vla glad för den !


Vettni vad, jag är ledig på torsdag. Det passar perfekt imed att jag sedan ska iväg med nattis på kvällen. Fy fan, är så j*vla laddad. *blev lite hyper här* Okej, nu har jag lugnat ner mig. Ska börja fundera på vad jag ska ha på mig som sagt. Ha lockigt hår eller rakt ? Det är frågan.  

Allafal, nu ska jag kolla igenom "tyskglosorna" till imorgon. Så jag har åtminstone en aning om vad som händer imorgon. Haha.

puuss till alla mina söta bloggläsare !

 kass bild men, what evooor ! hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0