godnattpuss från ebba andersson!

21:36 - 1 mars - 2010

Hejsan era söta bloggläsare/bloggare !

Nu är klockan halv 10 och jag ska alldeles strax gå och zussa :) Ska bli superskönt! Ska sova med 2 st täcken inatt också, ofcourse. Hihi. Blivit en vana nu, har haft en underbar dag med bästis & Ida idag iskolan. Har skrattat extremt mycket osv. Imorgon kommer Vicci till skolan igen, hon har nämligen varit och sett Tokio Hotel i danmark..om jag minns rätt. Sikken vän jag är! Haha nej, men hon har varit och sett de iallafal. Ja, vad kan man säga om dagen förutom väldigt rolig.. äum lung på ett sätt också. Inte stressigt eller något sånt, en liten del av våra lärare är bort (lediga) så man slipper de, och det är ju aldrig fel?! Eller vad säger ni, speciellt inte ifall de är redigt stränga - och skäller nästan alltid på en.

Pratade med bästis innan, och hon undrade ifall jag ville hänga med henne till Jägers. Varför inte? haha. Aldrig fel att dansa häcken av sig & ha kul med vännerna ju :) ? Så det ska jag definitivt göra. + Där är ju massor av boys också. Hahaha. Sikken raagger! Ska prata mer om det imorgon, men nu ska jag sleepa.

Sov gott! angel06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0