godnattpuss från ebba andersson..

00:54 - 28 mars - 2010


Hej på er igen..

Är fortfarande vaken, ligger just nu och tittar på " A double shot at love ". Proppar samtidigt i mig massa onyttigheter, inte bra. Hihi. Men va faen - det är lördag. Allafal.. ska alldeles strax sova, tänkte bara skriva ett litet inlägg till er först. Så gulligt av mig, att jag tänker på er innan jag ska gå och lägga mig. Nawe..  

Har fortfarande väldigt ont i mina ben + fötter. Är väl tvungen att ta en alvedon innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag bara skämma bort mig själv, ta ett långt härligt bad, smörja in mig med lotion, lägga en ansiktsmask (första gången) och sedan träna lite. Göra några situps, lite armhävningar osv. Haha. Therese & Jon kommer förmodligen imorgon, tror att de ska äta middg här. Sen ska Therese färga mitt hår också, väldigt spännande. Får väl åka in och köpa ett sånt "färgnings-paket", ska köpa en lite mer mörkare nyans. Tkr att det passar bäst på mig. :)

Kanske någon av dessa färgerna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0