*gäsp* & *suck*

22:50 - 14 mars - 2010

*Gäsp* Hej bloggisar !

Fattar inte att jag är vaken än, men när man är sjuk.. så har man väldigt svårt för att sova. Enligt mig. Guuud, ni ska se mig just nu. Jag är så j*vla snygg alltså. Nej, skämta bara. I looke like a mess. Mina läppar är svullna, min näsa är svullen (efter att snyter mig hela tiden/nyser hela tiden) sen mina halskörtlar är även svullna. Så ser ut som värsta Frankenstein nu. Inget illa menat till honom. *Host* Nej, nu skojar jag ingen. Är på sånt "speedhumör" just nu.

Ligger och tittar på POSEIDON och det ska jag fortsätta med nu.. ska försöka att somna..försöka.

KISSES TO YOU ALL!


Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle du vilja spara lite pengar till annat och handla kläder och sånt med presentkort?

Då rekommenderar jag verkligen Gratisbio.se, vet du inte vad det är? Kika då in på min blogg för mer info :) Och vill du bli medlem, bli då det via min länk, så får du extra poäng :D

2010-03-15 @ 11:57:26
URL: http://labiosrosados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0