2 - inlägget

16:58 - 31 mars - 2010

Hejsan alla sötnosar !

Är fortfarande hemma hos bästa natassja.
Igår efter att jag hade bloggat till er,
såå stannade vi inne och kollade lite
film och tjockade oss.. Fast nu
har vi lovat varnadra att INTE äta onyttigheter i 
en, vecka... hoppas det funkar! 
wish me good luck...
 

Men men, nu ska jag hem alldeles strax & banta hunden + mig.
Hahaha - imorgon vet jag inte vad som händer, syster
ska kanske färga mitt hår - JIPPI ! Längtar !
Ska höra med nattis eller vicci om de vill umgås nu de sista dagarna.
Måste även vila upp mig efter dessa dagarna, fy f*n sikket ös
vi 2 har haft!!!!

* Nu ska jag & natassja göra något vettigt ! *

puuuuuusss på er ! ÄLSKAR er alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0