- Ghost Whisperer - wiho!

21:29 - 4 mars - 2010

Hej bloggisar! <3

Idag har dagen varit väldigt lugn, inte hänt så mycket speciellt. Hade skit kul med Amy på "HK"n, + vi gjorde en riktigt god korv stroganoff blink haha. Har precis kommit hem från bästis, va med henne på ridningen. Hon va duktig som vanligt, hihi. Satt och videofilmade henne hela tiden + fota. Men bilderna blev inte så bra, p.g.a att jag & hennes pappa satt bakom en glasruta..? haha. Har precis dragit på mg mina mjukisar och sitter just nu och myser i soffan med Ghost Whisperer --> älskar den tv-serien. <-- Ska stanna uppe lite längre till, för att det kommer komma ett annat avsnitt av det nu, hehe. Och det vill jag banne mig inte missa!

* Nu har jag precis tagit av mig sminket (så himla skönt) och har mjukis + linne på mig. Gud va livet är härligt..ibland. Haha. Pratade nästan precis med pappa, och han sa att mitt paket med underkläder har kommit nu! Yes, helt perfekt. Det tog typ bara 1 vecka, om inte mindre. Trodde typ att det skulle ta 3 veckor, om inte mer. Jaja, nog snackat om det, ska se ifall jag kan hämta packet imorgon på posten, annars får jag be papi. Men nu ska jag allafal titta klart på Ghost Whisperer, och packa väskan till imorgon..för det är gympa. Love it!

~
Nu ska jag fortsätta att mysa i soffan. Och efter pogrammet ska jag sleepa, guuud va skönt! Längtar, haha ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0