8 juni - 2010

Hej alla sötnosar.

Kom hem från skolan för en stund sedan..har haft en väldigt bra dag.
Stack till skolan utan smink..väldigt skönt ! Men fick lite ångest när det bara var typ.. 1 timme kvar av skoldagen
Kände bara att jag var tvungen att sminka mig ! Men det kunde jag narturlligtvis inte - för jah hade inget
smink med mig. Buhuh. Men men.. fick tbx min Kärleks handbok idag, fick VG! Wiiee. Sen fick jag tbx, något i
Engelska och det fick jag VG- på, sen något annat i svenska MVG. Jag är påväg uppåt. Hihi.

HUR HAR ER SKOLDAG VARIT ?

Efter jag kollat liten stund på "Brooke knows best" så ska jag plugga lite.
Har nämligen prov imorgon. (:

poooouuws.

/ Baby E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0