20:29 - 30 juni - 2010

2-inlägget.

Detta blir ett litet kvällsinlägg.. tänkte berätta om min dag.
Om ni orkar läsa, haha. Stack aldrig till stranden idag, pamela var väl upptagen. + att det var rättså dåligt väder. Molnigt och tråkigt. Så nej tack ! Blir hellre hemma. Fick gjort lite sysslor. Så det var bra. Snackade med mamma också. Mysigt ! Annars har man inte gjort så mycket mer.. 'Just nu ligger jag i min brors säng. Hihi (a) Hans säng är f*n mycket skönare än min - fastän vi har likadana ? Fattar inte "dealen" där. Hehe. Eller så är det bara fantasi.

allafal, som sagt ligger i min brors säng, har legat i 2 timmar. Och tittat på Shrek - Shrek 2. Älskar de filmerna.
Är jag löjlig nu tycker ni ? Äsch, jag är ju lite löjlig av mig. HUR HAR ER DAG VARIT ? berätta gärna i kommentars fältet. Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske sticker till stranden, eller så är jag kanske med någon kompis.
Får se. Jag vill verkligen rida nu.. känner suget. Börjar bli galen.. känner alltid mig jätte otränad, när jag inte ridit på några dagar. USCH, hatar verkligen den känslan.

"Är det någon av mina läsare som rider ?"

/ Ebba.

MUMS.. detta ska jag äta nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0