Honey i'm home.

Hej bloggen !

Saknat mig ? Det vet jag att ni har, hihi. Nu är jag äntligen hemma
igen, från "tysklägret". Trodde att det skulle vara tråkigare, men narturligtvis hade jag fel.
(Vilket jag har ofta) Jag, Rasmus, Oskar och Mickis låg och solade på taket, fick sätta mig på Rasmus
axlar, sen fick Oskar dra upp mig. Annars skulle inte lilla jag kommit upp, hihi.  Låg där tills det blev
kväll, och då blev det jävligt kallt, så vi fick hämta massa täcken osv, jag frös så j*vla mkt, så
Rasmus fick ligga brevid mig - och värma mig. Mysigt ! :) Trots en hel del skit, från vissa av de tyska
tjejerna som var där, så var det ändå ganska kul. Kom mkt närmare vissa personer, än jag någonsin har gjort innan. Så det var
kul ! Imorgon är det skola, ska bli kul att träffa alla igen. Har saknat bästis. Just nu ligger jag och
 tittar på AVATAR - äntligen ! Säger jag bara. När jag kom hem, så låg det ett paket från
mamma, och i det låg filmen. Gissa om jag blev glad, hehe.

Man lever sig riktigt in i filmen, men den verkar inte så bra att man tar självmord. Som jag hört att personer har gjort, bara för att de önskar att deras liv var som de i Avatar filmen. Man bara: Hur tänkte ni nu där ?


Ska göra lite läxa tills imorgon, som jag måste lämna in. :) Längtar tills Sommarlovet.
Juste, kom på att imorgon ska vi bada på gympan, wiie ! Tur att jag rakade benen innan.

/ E.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0