26 juni - 2010

Hej bloggen !

Är inte på så jätte bra humör idag. Det har jag inte varit på några dagar nu. Och det är av privata skäl.
Igår (midsommar) vad jag i skivarp hos natassja. Hade mkt trevligt. :) Satt i martins bil i 1 ½ timme och dunkade musik. Haha. Sov allafal där inatt, kom hem för en stund sen. Väldigt skönt, för alla va uppe tills 2 inatt.
Det var ett jävla håll igång kan jag säga, hehe. Imorgon vet jag inte vad som händer. Vill sola, kollade precis upp vädret det ska bli 19 grader här i V.Vemmenhög. Wiie, hur härligt är inte det.

Allafal, jag har inte speciellt lust att blogga.. måste tänka över lite saker.

/ Ebba.


amy, nattis, ida och vicci = älskar er mest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0