2 - inlägget.

Things changes...

Hej bloggen !  

Sitter och funderar lite över massa saker. När jag tänker på den värsta av de, så blir jag gråtfärdig.
Idag har jag solat, för det har varit 24 grader..hur härligt är inte det. Låg där ute typ i.. 20 min. Och tror ni jag blev brun..TSS ..hehe..nej. :( Inte det minsta. Eller lite kanske. Men det är ingen sån: "wow" skillnad precis.
Jag ser fortfarande ut som ett litet kinderägg - brun på framsidan av kroppen. Och vit på ryggen.

Very attractivt. Eller hur det stavas. Haha. Sitter och käka äpple nu, har bestämt att jag ska bli nyttigare nu. 
Ska inte äta godis, men för 1 sekund sedan, så kom jag på att det kommer bli massa godis imorgon på midsommar festen som jag ska på. Tror ni jag kommer klara mig utan, hihi ? De som känner mig bra, behöver inte ens svara på denna frågan. Haha. De vet redan. Sitter och tittar på " Ghost Whisperer". Mitt älsklingsprogam. 

Så nu ska jag titta på det, och dricka mjölk. Haha, viktigt info.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0