11:27 - 18 juni - 2010

Godmorgon bloggen !

Uppe med tuppen.. eller vad man ska säga.  Kände inte för sova mer..
så jag drog med mig täcke och kudde och la mig i soffan framför tv'n. Ligger och tittar på Rachael Ray.
De pratar om 'Sex and the City 2, guud vad jag längtar tills den filmen kommer ut ! Måste köpa den då.
Idag har jacob och mathias fest. Wiho. :) Ska hjälpa till lite här och där. Och efter festen så följer jag med syster
hem till Staffanstorp. Och sover där.. vet inte om det blir 1 dag eller 2 dagar. Får se. Men kommer narturligtvis blogga när jag är hos min syster. Som alltid. Hehe. Ska alldeles strax hoppa in i duschen..mitt hår står åt alla håll
och jag har fortfarande lite hårsprej kvar i håret från igår. Jag duschade ju igår hos vicci, men har nog kvar lite..fortfarande. Ska även äta och fundera ut vad jag ska ha på mig. Kanske det jag hade igår ? hmm..

Har suttit och klickat in massa undisar i shoppingbagen från HM. Vill verkligen klicka hem de.. det blev 3 bh:ar
och 5 string/trosor. Ska prata med pappa, om jag får klicka hem de. Sammanlagt blev summan: 585:50 kr.
Jag tycker inte att det är så dyrt. Det är ganska lagom.. typ. Men nu ska jag gå och äta, börjar bli hungrig av att tugga på tugummit som jag har i min mun. Hihi.

poooouuws.

/ Baby E.




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du har en fin fredag! :)

2010-06-18 @ 14:21:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0