tröttis.


" What you got boy, it's hard to find. I think about it all the time."


Hej igen bloggen.

Ja, ni kanske fattar att jag inte har legat ute tills nu. Men jag låg ute 20 min tror jag.
Det börjar kännas att brännan tatt, för varje gång jag kliar mig så gör det ont.
Och då har man bränt sig, eller ? Är det inte så ? Pratade en stund med Baby, sen så somnade jag.
Och då var klockan halv 7 - vaknade igen vid halv 9. Var skönt att sova.

Börjar bli trött nu, men klockan är ju trots allt kvart över 11.
Imorgon känner jag för att shoppa.. har inte gjort det på länge nu. Så det är dags !
Ska höra med pappa eller mathias om de vill följa med mig. Eller de har egentligen inget val. Hihi.

Tack för att ni finns för mig, tjejer. Ni är riktigt bra kompisar. Hoppas verkligen
att vi fortsätter hålla kontakten efter 9:an. Hoppas vi håller ihop hela livet..
Varje gång vi bråkar, så löser vi alltid det tsm. Har alltid roligast på rasterna !
Alla vet vem som kommer, ifall de hör massa skratt på samma gång.

Älskar er tjejer ! N E A V I = forever, and always !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0