Texten talar för sig själv..

Trött på alla runt omkring mig..

Ibland känner jag att jag tänker för mycket. Ibland bryr jag mig inte alls..
Ibland orkar jag inte med det folk som är omkring mig. Jag vill bara fösvinna, bort där ingen hittar mig
där jag kan ta det lungt. Inte behöva oroa mig för något..som jag alltid gör annars. Visst mina vänner stöttar mig osv, men ibland vill jag inte att de ska behöva tänka och oroa sig för mycket bara för min skull, inte behöva ge:
 100 % bara för att lösa mina problem. Det ska inte behöva vara så. De har sitt eget liv också.

Likadant med min familj.. de ska inte behöva oroa sig så mycket som de gör just nu. Men visst jag mår inte bra - det kan jag säga helt ärligt.. det har blivit värre och värre med åren. Men det är för inget har förändrats.

skriver mer sen. Om jag orkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0