taaaack pappa <3

Oh mother, be stronger.. cause he'll never hurt us again.

Hejsan !

Kom hem för en stund sen. Sitter just nu och iaktar mina nya skor, älskar de !
Har de på mig nu också, älskar att gå i de ! Nu måste jag bara hitta kläder. Hmm.. vad ska jag ha på mig ?
Vid kvart i 5 så ska jag och pappa åka till skurup igen, och kolla kläder. Se om där fins något som jag kan ha på mig. Hoppa verkligen att där finns något ! Annars kommer jag f*n få panik. För avslutningen är på torsdag. Och det är bara 1 dag kvar, och jag kan inte handla imorgon för då ska jag till Malmö/Ystad med några kompisar. Ska ta tåget vid ca: 3. Sen åker jag hem till Vicci och sover där, sen på morgonen fixar vi till oss.. sen när vi är klara
går vi och möter upp bästis, sen åker vi till skolan. Och slutar 8:an. Wiiie !


Vet inte hur jag ska ha håret.. lockigt eller rakt ? Hmm.. det är en j*vligt bra fråga. Hehe.
Hittade jätte söta bikinisar på ginatricot igår. Det var en bikini som var typ.. stickad och så var den så korallfärgad.
Love' it ! Så den måste jag köpa. Och några till, såklart !


pooouuws.

Några låtar som spelas i mitt huvud.. 24/7


Keri Hilson ft Akon - change me

Miley Cyrus - can't be tamed

Mya - fallen

Inna - hot




Vill ha !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0