slut på prov !!!

Hej bloggen !

HUR MÅR NI IDAG ? Jag mår helt okej. Jag tänker hela tiden,
att jag måste handla mina avslutningskläder ! Får värsta ångesten över att jag fortfarande inte har mina
kläder + skor. Så det måste fixas snart !  Imorgon ska jag leka med fücken. Wiie ! Ska göra våra berömda
mackor. hihi. Så jävla goda alltså. Ni borde smaka de. Vettni, jag får VG i slutbetyg i svenska. Wiie, skit glad !
Men jag fick bara G i engelska,  det blev jag lite ledsen över. Men jag ska kämpa mycket mer i 9:an. För min lärare sa till mig att om jag fortsätter likadant som jag gör nu..men bara lite till också..så kommer jag få
MVG i både svenska och engelska. Utan tvekan. Och jag känner mig otroligt peppad, asså det känns bra
att min lärare tro på mig liksom. Så det är ett stort plus för det. En annan sak som är bra är att vi inte har fler prov nu. Vi har gjort allihopa. Yeeeees säger jag bara. Fy vad jag kämpat alltså.



Ligger just nu i soffan och tittar på "16 and pregnant". Älskar det ! Fattar egentligen inte varför..
det är egentligen bara tonåringar som får barn - men va fan. jag tkr det är spännande, hihi.

/ Baby E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0