Lööördag.

Godmorgon allihopa !

Fick gå upp tidigt idag, för vi ska åka till malmö snart. Papi är bara och handlar lite saker till mig.
Hygienstyff + frukost. Blir ägg & bullar, MUMS ! Ska försöka att hitta mina älskade skor idag.
Sen senare ikväll är vi tydligen bjudna till någon..kommer bara inte ihåg vem. Haha.
Hur som helst, sitter jag och tittar på Gilmore Girls. Älskar det !

Igår var jag otroligt trött så jag somnade såklart framför tv'n. Och låg där och sov till 3 inatt.
Och då fattade jag att ingen hade väckt mig ? Snällt. Så jag gick och tog av mitt smink och sedan hoppade jag
isäng. Har inte sovit så bra, min nacke gör skit ont ! Lyckas alltid lika på de konstigaste ställena. Jag vrider min nacke hela tiden när jag sover. Omedvetet såklart.

nog pratat om det. Har kännt att jag blivit otroligt känslosam den senaste tiden.
 Jag grät typ, 3 ggr igår. Hehe. Först 1 gång i skolan, och 2 ggr hemma. Såg ut som en j*vla tvättbjörn !
Eller panda ! Rättaresagt. Kan inte fatta att vi ska vara i skolan - 1 vecka till ! AAh, så jobbigt.
Fast vi ska ju inte ha riktiga lektioner, vi ska vara ute. På måndag ska vi orientera, på tisdag ska vi till stranden
och bygga.. sandslott. Ahahah. Men jag, nattis, ida C och amy byggde ett skit snyggt sandslott förra gången.
Det var format som ett hjärta - och hade våra initsialer (stavas det så) på det.


Sen på onsdag-kväll tänkte jag och några klasskompisar sticka till Malmö/Ystad.
Äta lite och kolla på bio. Mysigt ! För sen på Torsdag slutar vi skolan, och sen träffas vi inte på 2 månader. 
Usch ! Vad ska jag ta mig till då ? Och jag tänker jätte mycket på hur det kommer vara när vi slutar 9:an. 
Som jag sagt innan, jag är 100 % säker på att jag kommer böla. Så känslosam som jag är. Hehe.

Men nu ska jag börja fixa mig lite. Lägga lite solpuder på kinderna och ta lite mascara.

Puss på er, alla sötnosar !

/ Baby E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0