6 juni - 2010

Godmorgon bitches !

Testade något nytt där..men inte min stil. Eller kanske, vad vet jag. Hihi.
Idag är det 23 grader här, hur härligt är inte det ? Så ska försöka att dra med broren till stranden.
Så vi kan sola lite.. behövs. Han är mycket brunare än mig, och jag sa jue att jag skulle bli brunare ä honom.
TSS.. säger jag bara. Det kommer jag aldrig bli ! Men jag ska helt klart försöka.  Jag har ju gått om tid på mig, jag har hela denna sommaren + tunisien. Hehe. Ska/måste ha med mig någonting från Tunisien - som minne. 
 Kanske ska fråga någon av mina kompisar ifall de vill hänga med till stranden idag. Hmm.. undrar vem? Har så många, så svårt att välja. Kanske bästis? vicci? Eller ida? Amy är ju i Malmö, så henne kan jag inte be.
+ Hon är sjuk.
 Stackars nuttis.  Om du ser detta, får du krya på dig, gumman. <3333

Måste ändå till vicci, för måste hämta min bikini. Tog aldrig ut den ur hennes väska, när vi 2 var och
solade på Kokums. När vi var där med alla på "tysklägret". Fick verkligen panik när vi skulle stänga den lite halvt.
Vicci fick f*n lugna ner mig, (hon och jag låg i samma) Har nog lite klaustrofobi. (rädd för små utrymme)
Det har bästis också. Som f*n. Synd om henne. Det var likadant, när jag var i skolan. Så kastade Rasmus in mig och Amy i en liten garderob (på skoj), så blev där helt mörkt också (såklart). Och inom 2 sekunder, så brakade helvetet löst..
Jag fick världens panik..började skaka och försökte komma ut. Jag hade så panik så jag råkade bryta upp låset som
som satt på garderobs dörren. De fick hålla om mig, när jag kom ut, för jag var skit rädd. Hehe. Men jag lugnade ner mig på 2 min. Så det var inte så farligt..När jag väl var ute ! Det har kommit nu i tonåren..faktiskt. När jag var lite så var jag inte rädd för små utrymmen..då älskade jag att vara där. Tyckte det var mysigt ! Men nu.. fy f*n.

Allafal nu ska jag försöka puscha mathias till att vi åker till stranden. Hihi.  But hey, that's who I am. Okej inte riktigt, men när jag verkligen vill någoting så gör jag så.

pooouuuws.

/ Baby E.



Såhär ser det ut, i Mossby där jag, mathias och mina kompisar bråkar åka och bada+ sola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0