23 juni - 2010

Hej bloggen.

Blir ett sent blogginlägg idag, men bättre sen än aldrig. Eller hur är det nu man säger.
Sitter och tittar på "Jersey Shore" älskar det ! Så jävla kul. Man skulle lät vara med där. 
Jag och bästis . *pust* Då jävlar... Vi hade röjt överallt. Haha. Idag har min dag varit lite så upp & ner.
Den började inte så bra, den började med att jag blev väckt vid..6 typ. Sen så blev jag biten av en hund på pekfingret. Så nu sitter jag här med en j*vla korv till finger. AAJ ! Säger jag bara. Men behöver inte åka in till akuten och ta stelkrampspruta, för det har jag redan tagit när jag gick i 6:an.

Nu ska jag gå och titta på Sex and the City. Det är dubbelavsnitt.. så det ska jag banne mig se. 
Sen ska jag sova. Så puuuss.

/ Baby E. 



Du vet att jag älskar dig "N". Och jag saknar dig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0