20 juni - 2010

Hej bloggen !

Tänkte göra ett inlägg tidigare idag, men orkade..hehe. Blev inte att jag åker till Nattis idag.
Stannade hemma istället. Får lite ångest nu, för jag har inget att göra. Får ni också det ibland ?
Eller det är kanske bara jag. :) Var ute och solade precis, men solen försvann hela tiden, så jag orkade inte
stanna ute. Hehe. Sitter och klickar in massa grejer i HM's shoppingbag. Älskar att göra så ! Tycker det är skit kul !
Ska fråga pappa ifall jag får klicka hem grejerna. De sakerna jag har klickat in i shoppingbagen är :

3 linnen.

1 par shorts.

2 par skor.
 
Bronspuder. 

ögonskuggsborste.

puderborste.

Foundation. 

"Sammanlagt blev det: 963 kr". Jag tycker det är ganska lagom. Som sagt ska höra med pappa..
Imorgon vet jag inte vad som händer. Kanske drar till stranden..vem vet. Kanske ser någon av er där. Haha, inte så troligt kanske.. men isåfall så kom bara fram och hälsa. :) Tänkte göra något att äta snart, börjar bli lite hungrig. Ska springa och kolla i kylen, annars får vi åka och handla eller något.
AAh, jag börjar känna suget efter Tunisien-resan nu. L-Ä-N-G-T-A-R !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0