2 - inlägget.


Hela världen snurrar runt oss, när vi står här tsm..vill aldrig aldrig lämna dig.

Hej igen bloggen !

 


Jag är fortfarande hemma.. åkte inte till syster idag.
 Stannade hemma och vilade istället. Måste vara pigg tills imorgon, då jag ska träffa Nattis. Wiho. :)
Känns fortfarande som om jag ska till skolan imorgon - känns INTE som om jag/vi har sommarlov. Denna sommaren måste jag bli brun. Jag kan inte gå runt och vara nån j*vla blekfis. Hihi. Jag har deffinitivt fått färg sen när jag var hos vicci, det syns t.e.x på mina armar och mage. En sak som jag har tänkt på jäkligt många ggr, det är varför ska man alltid bli brunast på magen ? Och varför är det så svårt att bli brun på benen ? Det är riktigt frustrerande..hehe. Idag ska jag gå och lägga mig tidigt, för jag är riktigt trött.. har inte sovit så mycket inatt. Så det behövs verkligen. AAh, vill inte vara ensam..vill ha någon kompis här. Vill bara skratta. :)

Föressten.. såg ni Vicktoria & Daniels bröllop ? Isåfall, vad tyckte ni om det ? Jag tyckte det var väldigt fint
men prästen pratade för länge. Fattar inte hur de stod ut ! Precis efter att de hade sagt JA till varandra.. så började han snacka om massa annat. Han höll säkert på så i 1 halvtimme. Jag hade fått ångest, haha. Sen en annan sak, så såg jag Vicktorias släp, det var 5 m långt !! Det kan jag tycka är lite.. så. Okej, nu ska jag inte sitta och säga massa negativa saker. Allt jag kan säga är att det var fint. :)

ppooouws.

/ Baby E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0