18:19 - 17 juni - 2010

Hej igen bloggen !

Nu är jag hemma hos mig. Har haft det jätte kul hos vicci, låg och solade,
bada i hennes pool och snackade lite. Behövdes verkligen.. sitter och planerar vad jag ska ha på mig imorgon, på mathias och jacobs fest.
Tänkte allafal ta de nya klackarna som jag köpte i söndags. Inte de som jag använde idag på skolavslutningen, utan några andra. Skit snygga ! Om jag får säga det själv. Hehe.. imorgon efter festen så tänkte jag åka hem till syster och sova där. Tänkte ringa nattis på lördag och fråga om hon kanske vill umgås osv. Kanske kan sticka till stranden ifall det är fint väder. Det känns som om jag ska gå i skolan igen på måndag..kan fortfarande inte fatta att det är
sommarlov, hihi ! Känns overkligt. Ska bli brun i sommar !

/ Baby E.


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-17 @ 20:42:26
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0