- Maniac..




I got a love disorder, from paranoia. Cause my heart's been broken
before ya. I need some anesthetic..cause I start to panic. When the feeling get's to familiar. And then
I get that itch, and my eyes begin to twitch. Dr Jekyll..Mrs. Hyde someone is taking over. The walls are shaking
And I'am paranoid ..can someone stop the noise in my head. The clock is ticking I'am about to crack
Just like an maniac on the eh- edge..

Hej sötnosar !

Vad hittar ni på för något ? Jag ligger just nu inne på mathias rum och kollar film. Har inte "VHS" på min
tv - har bara "DVD". Så är det, har fortfarande inte varit på stranden. Ville verkligen det, men KANSKE åker
dit lite senare ikväll. Och bara myser ! Hehe, också mysigt ! Aah.. längtar tills på tisdag. 
För då ska vi vara med på 9:ornas gympa. Och de ska bada osv. Så då kan vi också bada + sola. Hur bra är inte det ? Annars får vi vänta i 1 timme på att bussen ska komma. Och det gör jag inte fler ggr. Hihi.

Sen i veckan ska jag shoppa. MÅSTE ha min kjol och mina klackar. (:
Guuud, jag älskar mitt hår idag! Idag har jag sån "good, hair day". Det har blivit slingor i det också. Solen tror jag.
så ljusbruna slingor. Absolut love it.  Ska nog FÄRGA till några istället. Så kanske det ser ännu bättre ut, vem vet. Hihi. Tänkte hoppa in i duschen alldeles strax, ska få av mig solkrämen och sätta på After sun i stället.
Kommer känna mig jätte fräsch sen. Skönt. Sen hade jag tänkt att föna håret, spruta i massa gojs, sen locka det lite. Så blir det fint imorgon. Väldigt narturligt. Och som jag nämt innan:

I like it, the naturally way.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0