29 - juli - 2010.

Hej igen sötnosar.

Kom hem från rundan för en stund sedan. Det var riktigt härligt att gå den rundan.
För nu känns det att jag har tränat min kropp. Älskar den känslan!
Imorgon är det 1 augusti. Snart är det dags att börja skolan.
Jag kan inte säga att jag längtar precis..
Men när vi börjar skolan så går vi bara 3 dagar. Sen är det helg.
- Sen åker jag och nattis på måndagen.
Längtar så att jag spricker!

Just nu sitter jag och tittar på Twilight. Sitter och stor bölar, för den
är så j*vla fin gjord. Tycker inte ni det?
 Och när han spelar piano för henne..*snyft*
Hihi. Allafal, när pappa kommer hem, så kommer han hem med massa marabou choklad till mig.
Haha, har man världens bästa pappa eller? Men nu ska jag fortsätta att titta på filmen.

Så ni får ha det så bra, snuttisar.

Puss&Kram.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0