3 inlägget.

Hej igen allihopa.

Kände för att göra ett till inlägg. Så nu kör jag. Hehe. Pratade med nattis
för en stund sedan. Jag ska åka till henne tidigt imorgon. Typ..vid lite innan 7.
Så måste gå och lägga mig tidigt.
Blir nog inte att jag ser sex and the city ikväll.
Trots att jag verkligen vill! Men men.. så är det. Just nu sitter jag isoffan nerbäddad
med täcke och kuddar & tittar på Ghost Whisperer. Nya avsnitt, (som jag inte sett)

Jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan Ghost Whisperer. Så många kvällar
jag har suttit framför tv'n och bölat åt den serien. För den har varit så jävla bra & klockren.
Vi får se hur det går när jag börjar skolan, jag kommer ihåg att varje dag när jag kom hem från
skolan så slog jag alltid på tv'n och titta de det. Och om jag hade missat det, fick jag världens utbrott
och bara längtade tills det skulle bli en ny dag.. så att jag kunde se det då.
Är man beroende så är man.
Hehe. Har ni någon speciell serie som ni verkligen verkligen älskar?

Puss&Kram.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0