21 juli - 2010.

Hej allihopa !

Just nu sitter jag och tittar på Teen Mom. Älskar både det, och 16 and pregnat. Idag ska jag inte göra så mycket, bara ta det lungt. Hela förra veckan så var jag med kompisar osv. Så nu blir det en väldigt "chillig" vecka. Imorgon ska jag, mathias & pappa åka till Skånes djurpark.  Hahah, mysigt ? Jag tycker faktiskt det, det var jätte länge sedan jag var där med min familj. Jag kommer ihåg, som liten att jag älskade (verkligen älskade) att gå runt där och titta på alla djur. *Kommer även ihåg att när vi var där, så gick vi in och tittade på alla apor..så var där en liten babyapa som räckte tunga till mig. Jag blev jätte ledsen, haha. Men allafal, vad ska ni hitta på idag/imorgon ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0