kvällsinlägg...



Hej igen allihopa.

Sitter just nu och tittar på Ghost Whisperer. Det är det allra sista avsnittet någonsin. BUHUHU, hur fan ska jag kunna klara mig ? De serierna som jag har sett har verkligen varit skit bra. Man lever verkligen in sig i serien. Har någon av er sett den ? Jävligt bra.. allafal, imorgon ska jag till strande. Längtar sååå ! Vill bara sola och bada (ifall det är varmt) Guud, jag sitter här och har nästan damp ! Jag längtar så himla mycket tills tunisien så det inte är sant.. att bara ligga där med bästis och chilla vid poolen. Sola framför allt. Lyssna på "dunk" musik.. Äta god mat, dricka goda drinkar. MUMS. Livet är härligt ibland. Ska handla jätte mycket grejer inför tunisien. Måste ha linnen, shorts, bikinisar, underkläder, smink, skor, jacka, osv. Vette fan vad jag ska ta för väska. Får nog köpa en ny !

Kanske rosa ?  Får tänka lite mer på det. Mathias har precis åkt iväg till Sövde för att bada med några kompisar, jag kunde inte följa med, för har ingen bikiniöverdel. :( uuhh... Men det är fixat tills imorgon. Men nu ska jag hämta något att dricka och sätta mig och kolla på CSI. Love it !

/ Ebba.

( Fråga mig inte vad jag gör på bilden, jag & natassja hade lite kul bara. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0